Ny BMW F 900 GS / ADV: funktioner og nyheder
F 900 GS er designet til at tilbyde en ekstremt kraftfuld tur og mulighed for at udforske usædvanlige veje og stier. Takket være en hurtig og let motor, vil du være fri til at navigere i sten, grus, vind, vand og bjerge. Oplev
F 900 GS tilbyder en optimal offroad-oplevelse takket være dets ergonomiske design: højt styr, lave fodstøtter og en højere bremsepedal, mere tilgængelig takket være de sænkede stop. Den foldbare pedal sikrer maksimal tilgængelighed, mens den justerbare gearpedal sikrer den perfekte holdning. Lad dig blive guidet af denne motorcykel i absolut komfort!
F 900 GS tilbyder forbedret komfort og sikkerhed takket være håndbeskytterne, lavet af plast som standard, der er i stand til at beskytte mod vind og vejr. Til mere erfarne ryttere fås også
F 900 GS er en let og højtydende motorcykel, der kun vejer 219 kg*. Takket være nye komponenter som plastiktank, batteri, hale og Akrapovič lyddæmper er acceleration og håndtering fremragende. Det giver en fantastisk køreoplevelse.
Den helt nye F 900 GS lover en enestående køreoplevelse både i lige linje og terræn. Den to-cylindrede rækkemotor tilbyder høj ydeevne med en maksimal effekt på 77 kW (105 HK) ved 8.500 o/min og et maksimalt drejningsmoment på 93 Nm ved 6.750 o/min. Motorcyklen garanterer køreglæde på hver rute.
Alle aspekter af F 900 GS er skabt til at give dig mulighed for at tackle de vildeste veje. Dens aggressive design, rammepaneler for maksimalt greb og justerbar forrude sikrer, at du kan eksperimentere uden grænser. På denne måde kan du altid fremhæve din GS spirit, med det kraftfulde logo på tanken. Tag med på
Den lette plastiktank er designet til at optimere vægten af dit køretøj uden at gå på kompromis med brændstofkapaciteten. Med en vægt på 62 % mindre end en ståltank og en kapacitet på 14,5 liter, giver denne tank dig mulighed for at rumme nok brændstof til dine
Den nye
Lad os starte med det samme med de to tilgængelige versioner: F 900 GS og F 900 GS Adventure. Den første er ideel til blandet brug mellem vej og let terræn, mens den anden er mere velegnet til dem, der leder efter en komplet adventure motorcykel, der er i stand til at tackle ethvert terræn. Begge versioner er udstyret med en 895 cc parallel tvillingmotor, som yder en maksimal effekt på 105 HK ved 8.500 o/min. Motoren er parret med en sekstrins gearkasse og kædeslutdrev.
Blandt de mest interessante innovationer finder vi espalierammen i stål, som gør cyklen lettere og nemmere at håndtere. F 900 GS vejer kun 211 kg (i køreklar stand), mens Adventure-versionen vejer 229 kg.Vejgrebet garanteres af det justerbare affjedringssystem på begge aksler: Foran er der en 43 mm teleskopgaffel, mens der bagtil er en monoshock med gasfjedre. Derudover har cyklen skivebremser på begge hjul, med fire-stemplet calipre foran og to-stempel calipre bagtil.
En anden interessant ny feature er introduktionen af det dynamiske traction control (DTC) system, som regulerer strømforsyningen baseret på jordfor
Endelig kan vi ikke undlade at tale om det teknologiske udstyr i den nye
Afslutningsvis er den nye